1. Reporniți computerul

Indiferent de tipul de problemă cu care vă confruntați, repornirea sistemului poate rezolva problema în multe cazuri. Rețineți că, în ambele cazuri, dispozitivul trebuie să fie complet deconectat de la sursa de alimentare.

2. Schimbați driverul

O altă cauză foarte frecventă a problemelor bateriei poate fi șoferul responsabil pentru compatibilitatea cu notebook-ul. Pentru a-l reinstala, urmați pașii de mai jos:

  1. Porniți Device Manager (pentru Windows – faceți clic dreapta pe Computerul meu și selectați Proprietăți, apoi selectați Device Manager).
  2. Deschideți fila Baterie din Device Manager. Faceți clic dreapta pe „Baterie pentru metoda de inspecție conformă cu ACPI Microsoft și selectați Dezinstalare. Este important să nu eliminați alți drivere;
  3. După dezinstalarea driverului, reporniți dispozitivul. La repornirea și pornirea sistemului, driverul „Baterie pentru Microsoft ACPI Compatibility Control Method” ar trebui să reapară. Vă recomandăm să porniți sistemul fără a-l conecta la rețea, desigur, dacă bateria este suficient de încărcată pentru a permite rularea sistemului în notebook.

3. Verificați încărcătorul

Vă recomandăm să verificați dacă încărcătorul generează suficientă tensiune pentru a încărca bateria sau cablul de alimentare nu este deteriorat. În caz de deteriorare, este posibil ca bateria să nu primească suficient curent pentru a o încărca.

4. Diagnosticul pe un alt dispozitiv

Dacă aceste metode nu produc rezultate, trebuie să verificați bateria problematică de pe un alt dispozitiv din același model de notebook.

5. Contactați-ne

Dacă metodele de mai sus nu au obținut rezultatele așteptate, vă rugăm să ne contactați sau să ne vizitați pentru asistență. Uneori se întâmplă că singura soluție posibilă va fi înlocuirea bateriei și cu siguranță le veți găsi în magazinul nostru online.

Leave a comment